Onze partners

Wijkraad Keent heeft veel fijne partners waarmee we samen zorgen voor een prettige leefomgeving op Keent. Maak hieronder kennis met alle partners.

WijkraadKeent2

Punt Welzijn

Hier komt een tekstje over de samenwerking en activiteiten van Punt Welzijn op Keent.

Website: www.puntwelzijn.nl

Weerter Minima Groep (WMG)

WMG organiseert thema avonden voor mensen met een krappe beurs. Zoals schulden en armoede, schoencadeautjes met Sinterklaas en het WMG – kastje.

Elke woensdagavond van 18:30 uur – 20:30 uur is er een aanschuiftafel WMG bij Keenterhart Kerkplein 3. Iedereen is welkom voor een kop koffie, thee en een luisterend oor.

Contact: weerterminima@gmail.com

Keent Onderneemt

Keent Onderneemt zet samen met bewoners uit de Weerter wijk Keent laagdrempelige activiteiten op vanuit een huiskamer. We doen aan handvaardigheid en knutselen van ouders met kinderen, praten over opvoeding, naai- en herstelwerk, of taallessen.

Facebook-pagina

Stichting Meer Kleur en Kwaliteit (SMKK)

Stichting Meer Kleur en Kwaliteit (SMKK) is een provinciale maatschappelijke organisatie die zich inzet voor de participatie van (vluchtelingen- en migranten-) vrouwen. Voor vrouwen van 55 jaar en ouder organiseren onze vrijwilligers bijeenkomsten in het Keenter Hart in Weert op de donderdagochtend van 10-12 uur. Vrouwen in de groep geven zelf aan welke activiteiten zij willen doen en welke voorlichtingen zij graag willen ontvangen.

Wilt u deelnemen aan de BESMA groep dat kan. De enige voorwaarde is dat u 55 jaar of ouder bent. Alle deelnemers zijn vrouwen. Er zijn geen kosten aan de deelname verbonden.

Naast BESMA organiseert SMKK een breed scala aan activiteiten ook in Weert. Neemt gerust eens contact met ons op voor meer informatie of meld je aan voor onze nieuwsbrief (gratis).

SMKK, Poststraat 8-10 in Sittard
Website: www.smkk.nl

Keenterhart

Deze voormalige basisschool is omgebouwd tot een multifunctionele accommodatie waar een veelvoud aan activiteiten plaatsvindt, veelal georganiseerd door de bewoners van de wijk Keent. Niet voor niets heeft deze locatie de naam Keenter Hart meegekregen. Centraal in de wijk gelegen en met hart voor iedereen die een ander wil ontmoeten. Samen met de vele partners en huurders draagt Punt Welzijn zorg voor een groot aanbod op dit centraal ontmoetingspunt in Weert Zuid.

Facebook-pagina

Onze sponsoren

Deze bedrijven en instanties steunen onze initiatieven, waarvoor onze hartelijk dank.

Lees hier meer over de ANBI info van de Wijkraad Keent.
Bekijk hier ons financiële overzicht.